crm consulting
crm consulting

Ինտեգրացիա 1C-ի հետ

Սովորաբար ղեկավարները հաճախորդների հետ տարվող աշխատանքները, կատարված աշխատանքների հաշվետվությունները արձանագրում են Excel-ի աղյուսակներում, իսկ ներկայիս պայմաններում ժամանակակից ղեկավարները մուտքագրում են CRM-ում հաճախորդի քարտը: Երկու դեպքում էլ անհրաժեշտ է կրկնօրինակել տեղեկատվությունը 1C-ում: 7-ից 15 րոպե ղեկավարը ծախսում է հաճախորդի քարտը CRM-ում լրացնելու վրա, մուտքագրում հաճախորդի տվյալները, ապա այն վերաշարադրում 1C-ում: Դրա հետևանքով պատվերի կարգավիճակը փոխվում է, ռեկվիզիտները և ժամկետները ճշգրտվում են: Այս տեղեկատվությունը նույնպես պետք է կրկնօրինակվի:

Գրագետ կարգավորված ինտեգրացիան հեշտացնում է աշխատակիցների և ստորաբաժանումների փոխհամագործակցությունը: Ղեկավարը կարիք չունի հաճախորդի մասին տեղեկատվությունը ձեռքով փոխանցել մի համակարգից մյուսը. Նա աշխատում է CRM-ում, իսկ տվյալներն ավտոմատ կերպով կրկնօրինակվում են հաշվարկման համակարգի նմանատիպ թղթապանակներում: Հաշվապահը ստանում է հաճախորդի տվյալները և 1C-ում վերբեռնում է վճարման ենթակա հաշվի գումարի չափը:

«Առևտրի կառավարում» կազմաձևում կարգավորվում է գործարքների փոխանակումը, «Ձեռնարկությունների հաշվառում» կազմաձևում իրականացվում է հաշիվների փոխանակումը, իսկ «Մեր ընկերության կառավարման» մեջ՝ հաշիվների և գործարքների փոխանակումը:

Ինչն է սինխրոնիզացվում ստանդարտ
ինտեգրման ժամանակ և ինչպես

Ինտեգրման բազային կարգավորման ժամանակ սինխրոնիզացվում են պարամետրերի 4 տեսակներ.

01

Битрикс24 հաճախորդների քարտեր և 1C գործընկերներ

Եթե հաճախորդն արդեն գործընկերների մեջ է, ապա տեղեկատվությունն ու թարմացումները պարզապես սինխրոնիզացվում են: Ղեկավարը թարմացնում է տվյալները և ռեկվիզիտները: Փոփոխությունները ավտոմատ կերպով հայտնվում են 1C-ում: Երբ նոր հաճախորդ է գալիս ընկերություն, ղեկավարը պետք է քարտ ստեղծի միայն CRM-ում: Битрикс24-ում լրացված հաճախորդի քարտին համապատասխան ստեղծվում է 1C-ի նոր գործընկեր: Գործընկերների և ռեկվիզիտների ստանդարտ սինխրոնիզացիան կատարվում է ըստ ձևանմուշի. Битрикс24-ի հաճախորդների քարտերը բեռնվում են 1C-ի մեջ և ձեռքով կարգավորվում է գործընկերոջ տեսակը՝ ֆիզիկական կամ իրավաբանական անձ և անհատ ձեռնարկատեր: Եթե Ձեզ անհրաժեշտ են լայն հնարավորություններ, օրինակ, Դուք ցանկանում ենք տեսնել տեսնել ավելի շատ պարամետրեր, ապա պատվիրեք անհատական կարգավորում:
02

Ապրանքների ամբողջություն

Բոլոր նոմենկլատուրաները բեռնվում են 1C-ի մեջ ավտոմատ կամ ձեռքով, դրա համար էլ ղեկավարները բոլոր թարմացումների, կատալոգների և գնացուցակների համար մուտքի իրավունք ունեն: Ստանդարտ կարգավորման ժամանակ կարող եք կազմել ապրանքների խմբերի կառուցվածքը և դրա համար ընտրել պարամետրերը: Օրինակ՝ ապրանքները բաժանել ըստ խմբերի՝ կախված նյութերից: Նոմենկլատուրան պահպանվում է 1C ծրագրում, այնուհետև ուղարկվում է Битрикс24: Битрикс24-ում սինխրոնիզացման բազային կարգավորման դեպքում ցուցադրվում են միայն ապրանքի անվանումը, մեկ գինը և ԱԱՀ-ի դրույքաչափը: Ստանդարտ ինտեգրման ժամանակ ապրանքների բնութագիրը, քանակը, մնացորդները, մեծածախ, մանրածախ և զեղչային գները չեն տեղափոխվում Битрикс24: Այնուամենայնիվ, այս պարամետրերը կարող են փոփոխվել մասնագետների կողմից:
03

Հայտերի և հաշիվների կարգավիճակ

Ղեկավարները միշտ գիտեն, թե որ հաշիվներն են վճարվել, որոնք` ոչ: Երբ հաշիվը վճարվում է, պատվերի կարգավիճակը փոխվում է նաև CRM մոդուլում: Կարգավիճակները կարող են ընտրվել ձեռքով, հնարավոր է կարգավորել ավտոմատ փոփոխությունը կամ ըստ ժամանակացույցի: Եթե ընտրում ենք ձեռքով տարբերակը, ապա տվյալների փոխանակման բոլոր գործողությունները կատարվում են 1C-ի պատասխանատուի կողմից: Ավտոմատ փոփոխությունների դեպքում ցանկացած թարմացում 1C-ում կամ Битрикс24-ում սկսում է սինխրոնիզացման գործընթացը: Իսկ ժամանակացույցի կարգավորումը ներբեռնում է տվյալները նշված ժամանակային ընդմիջումներով, օրինակ՝ 5 րոպեն մեկ: Հայտերի կարգավիճակի և հաշիվների վիճակի վերահսկողությունը կարգավորվում է այնպես, ինչպես հաճախորդների պատվերների սինխրոնիզացումը՝ փոխկապակցելով հաշիվների կարգավիճակները: Կարգավիճակների, համարակալման և հաշիվների ամսաթվերի անալոգները ձեռքով ընտրվում են ըստ 1C- ի կամ Битрикс24-ի կանոնների, ինչպես նաև պատասխանատուների ստորաբաժանումները և հաշվի սինխրոնիզացման ռեժիմը. բոլոր կարգավիճակները գալիս են CRM մոդուլ կամ միայն վճարվածները:
04

Ի՞նչ կարելի է անել, եթե լրացուցիչ գործառույթների կարիք լինի

Ստանդարտ ինտեգրման կարգավորման ժամանակ հաճախորդները բախվում են սահմանափակումների, որոնք թույլ չեն տալիս նրանց պատշաճ կարգավորել գործընթացը: Օրինակ՝ պատվիրատուին անհրաժեշտ է կարգավորել 1C կարգավորումների ինտեգրացիան՝ Ձեռնարկություն և Битрикс24 կամ անհրաժեշտ է, որ CRM Битрикс24 մոդուլում ցուցադրվեն ապրանքների բնութագրերը:

բիզնեսի ավտոմատացումը
շքեղություն չէ