Битрикс24 Ուսուցում

crm consulting

Բազային ուսուցում

Битрикс24-ի բազային ուսուցման կուրսի շրջանակներում ուսումնասիրում ենք հետևյալ բաժինները.

  • իմ էջը և նախընտրվածները,<
  • փոստ և օրացույց,
  • առաջադրանքներ, առաջադրանքների պլանավորում, կանոնավոր առաջադրանքների սահմանում,
  • պորտալի մեսենջեր, լրահոսի ժապավեն, բիզնես-չատ,
  • նախագծային խմբերում փոխհամագործակցություն և աշխատանքային ժամանակի հաշվառում,
  • սկավառակ և տեղեկատվության պահպանում, որոնում և փոխգործունեություն ներբեռնված ֆայլերի հետ:
crm consulting

Битрикс24 ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ ԱԴՄԻՆԻՍՏՐԱՏՈՐԻ ՀԱՄԱՐ

Արտադրանքը ուղղված է կորպորատիվ պորտալի աշխատակիցներին, որոնք կատարում են ադմինիստրատորի գործառույթ: Այս դասընթացն անդրադառնում է ընկերության պորտալի պարամետրերի և ըկազմակերպության ներքին գործընթացների կարգավորման առանձնահատկություններին:Ուսումնասիրվում են հետևյալ բաժինները.

  • տոն օրերի սահմանում,
  • կազմակերպության աշխատանքային գրաֆիկի կարգավորում,
  • լոգոյի մեջ կազմակերպության անվանման րեալիզացում,
  • ամպային տարբերակում Битрикс24 տարիֆի կառավարում:
crm consulting

Битрикс24 ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ ՂԵԿԱՎԱՐԻ ՀԱՄԱՐ

Արտադրանքը նախատեսված է բոլոր մակարդակների ղեկավարներին Битрикс24 ուսուցանելու համար: Դասընթացն ամբողջությամբ բացահայտում է անձնակազմի կառավարման և ընկերության ներքին գործընթացների առանձնահատկությունները պորտալի միջոցով: Դասընթացի ընթացքում անդրադառնում ենք հետևյլալ կետերին․

  • կազմակերպության կառուցվածքի հետ աշխատանք,
  • CRM մուտք գործելու իրավունքի կարգավորում,
  • լիդերի, գործարքների կամ հաշիվների մշակման փուլերի կարգավորում,
  • անձնակազմի ավելացում կամ ազատում,
  • CRM-ի օգտատերերի դաշտերի կարգավորում,
  • հանդիպումների անց կացում,
  • ընդհանուր էլեկտրոնային հասցեի և կայքի ֆորմաների միջոցով լիդերի ավտոգեներացման տարբերակ,
  • աշխատակիցների կանոնավոր հաշվետվությունների ավտոմատացում:
srm strategy

Битрикс24 ՈՒՍՈՒՑՈՒՄ ՄԵՆԵՋԵՐԻ ՀԱՄԱՐ

Դասընթացը հարմար է CRM-ի աշխատակիցների վերապատրաստման համար. Արտադրանքը նպատակաուղղված է վաճառքի ամբողջական շրջանառության ուսումնասիրությանը:

Բովանդակություն

  • բազային ծրագրի ամբողջական ծրագիր,
  • լիդերի մշակում և փոխարկում,
  • գործարքների կառավարում,
  • հաշվետվությունների ստեղծում, կարգավորում և աշխատանք,
  • Էլ․փոստի հետ ինտեգրման առանձնահատկություններ,
  • փոխգործունեություն ժապավենի հետ,
  • կոմերցիոն առաջարկի ներկայացում,
  • հաշվարկների և վճարման կտրոնների ներկայացուն,
  • կոնտակտների և բազայի հետ աշխատանք: