CMS-ը կոնտենտների կառավարման համակարգ է, սկրիպտերի շարք կայքի ստեղծման, խմբագրման և կառավարման համար: Մասնագիտական լեզվով կոչվում է նաև շարժիչ: CMS-ի օրինակներ են WordPress-ը, Joomla-ն, OpenCart-ը: Ի տարբերություն մասնագիտացված ՏՏ ընկերությունների, որոնք ունեն մասնագետների խմբեր՝ ոչ մասնագիտական կազմակերպությունների մեծամասնությունը չի կարողանում իր համար ստեղծել ռեսուրս 0-ից, ուստի կայքի մշակման համար օգտագործում է լայնորեն ճանաչված CMS տիպային կայք: Սա հիանալի լուծում է նրանց համար, ովքեր ստանդարտ գործառույթներով ռեսուրսի կարիք ունեն. լինի դա այցեքարտ, թե առցանց խանութ:
CMS-ը թույլ է տալիս
CMS-ի աշխատանքի էությունն է կայքի բովանդակության սխեման և դիզայնը: Օգտատիրոջը հնարավորություն է տրվում ընտրել ձևանմուշ, որը որոշում է էջի դիզայնը: Մնում է միայն այն լրացնել տեղեկատվությամբ: Բովանդակության կառավարման համակարգերի մեծ մասը հիմնված է վիզուալ խմբագրիչի օգտագործման վրա (WYSIWYG - անգլերենից. What You See Is What You Get - «այն, ինչ տեսնում ես, այն էլ ստանում ես»): Ծրագիր, որը թույլ է տալիս ինտուիտիվ ինտերֆեյսի միջոցով տեղեկատվություն ավելացնել կամ փոխել կայքում: Հարկ է նշել, որ կայքը բաղկացած չէ մի շարք էջերից, որպես այդպիսին, այլ ստեղծվում է դինամիկ կերպով: Ավելացված բովանդակությունը պահվում է տվյալների բազայում, օրինակ, MySQL, և օգտագործվում է հաճախորդից համապատասխան հարցում ստանալուց հետո էջ գեներացնելիս:
Սովորաբար, CMS- ն օգտագործվում է նման կայքերի համար
Կան նաև CMS-ներ, որոնք մշակվել են կոնկրետ նախագծի պատվիրման համար: Արդյունքում, դրանց ֆունկցիոնալությունն այնքան լայն չէ, որքան զանգվածային համակարգերինը, բայց առավելագույնս համապատասխանում է առաջադրանքներին և չի ներառում ավելորդ գործիքներ: Հատուկ հատկանիշներով, բարդ և լայնամասշտաբ կայքերը ստեղծվում են անհատական CMS-ում