crm consulting

Asterisk-ի և Битрикс24-ի ինտեգրացում

Այսօր Գրասենյակային ԱՀԿ (Ավտոմատ հեռախոսային կայան)(АТС) Աստերիսկի հիման վրա ամուր մտել է շատ ընկերությունների գրասենյակներ: Գրասենյակային հեռախոսակապի կարգավորման գործընթացը ինքնին բավականին բարդ է. Վիրտուալ ցանցերի ստեղծում, ԱՀԿ –ի կոնֆիգուրացիոն ֆայլերի խմբագրում, firewall-ի կարգավորում և այլն: Այս ամենի մեջ նույնիսկ փորձառու մասնագետը կարող է երբեմն շփոթվել: IP-ԱՀԿ Աստերիսկ և CRM Битрикс24-ի ինտեգրացման համար ցանցում գոյություն ունեն տարբեր եղանակներ:

  • Битрикс24-ում սեղմելով հաճախորդի հեռախոսի հղման վրա Աստերիսկի միջոցով զանգ է կատարվում օգտատիրոջ ներքին համարից հաճախորդի հեռախոսին: Զանգի մասին ամբողջ տեղեկությունը ֆիքսվում է Битрикс24-ում, իսկ զանգի ավարտից հետո ավելանում է զրույցի ձայնագրությունը,

  • Արտաքին համարներից զանգ ստանալու դեպքում՝ Битрикс24-ում հայտնվում է հաճախորդի քարտը այն աշխատակցի ինտերֆեյսում, ում եկել է զանգը:Այն դեպքում, եթե չկա այդպիսի հաճախորդ, ապա բացում ենք քարտը` նոր լիդ ստեղծելու համար:

Լրացուցիչ առանձնահատկություններից և առավելություններից հնարավորություն կա.

  • հեռախոսազրույցը ավարտելուց հետո բաժանորդին խնդրել գնահատել օպերատորի աշխատանքի որակը,

  • Կապել CRM-ը անալիտիկայի հետ,

  • Սմարթֆոնի էկրանին պորտալից ցուցադրել հաճախորդի անունը,

  • Ստեղծել գործողություններ բաց թողնված զանգերի համար արդեն իսկ գոյություն ունեցող կոնտակտների և լիդերի հիման վրա,

  • Միացնել վիջեթներ ԱՀԿ(АТС)-ի գծերին:

Ինչո՞վ է լավ մնացած
ինտեգրացիոն համակարգերից

  • Բարձր արագություն

    Օպտիմալ ինտեգրման ալգորիթմի ընտրություն, ինչի հաշվին ակնթարթային է կապը բաժանորդի հետ,

  • Հուսալիություն

    Հեռախոսակապը կշարունակի աշխատել առանց խափանումների, նույնիսկ եթե ինտեգրացումը ձախողում տա,

  • Պարզություն

    Հավելվածը տեղադրելու և կարգավորումներ անելու համար ձեզ հարկավոր է ընդամենը մի քանի րոպե,

  • Հարմարավետություն

    Միայն հեռախոս և ինտերնետ, սա է այն ամենը, ինչ ձեզ հարկավոր է, առանց լրացուցիչ ծրագրերի և գործիքների,

  • Ճկունություն

    Զանգերի ուղղությունը հնարավոր է վերահսկել ըստ ձեր ցանկության: Ֆունկցիոնալություն. Հավելվածի հետ միասին, CRM-ում հեռախոսակապի հետ աշխատանքի համար դուք ձեռք եք բերելու մի շարք հզոր բիզնես-գործիքներ: Այն ընկերությունները, որոնք Битрикс24-ում արդեն օգտագործում են ամպային կամ գրասենյակային ԱՀԿ` մշակված է ինտեգրման պարզ եղանակ:

Այս սխեմայի հիմնական առավելությունը
պարզությունն ու տեղադրման բարձր արագությունն է

  • Ձեր ԱՀԿ(АТС)-ում ստեղծվում է նոր հաշվառման գրանցում,

  • ԱՀԿ(АТС)-ի AP հասցեն, լոգինը ու գաղտնաբառը մուտքագրվում են Битрикс24,

  • Битрикс24-ում ակտիվանում է “SIP-կոնեկտոր” ռեժիմը կարելի է վերցնել միանգամից տարեկան բաժանորդագրություն,

  • Բոլոր զանգերը վճարվում են ձեր ԱՀԿ(АТС)-ի օպերատորին,

  • Զանգերի մշակման տրամաբանություն Битрикс24-ում:

Ծառայությունների
առավելությունները

  • Ընկերության հեռախոսային գծերը միացնելու հնարավորություն ֆիքսված և (կամ) բջջային կապի համապատասխան հիմնական համարների ներքո,

  • Ձեր կողմից ընտրված հիմնական համարի կամ քարտուղար ձայնային մենյուի (IVR) (Տակը հղում լինի, որ տանի առանձին էջ) միջոցով համապատասխան աշխատակցին մուտքային զանգեր ուղղորդելու հնարավորություն,

  • Կազմակերպության բոլոր հեռախոսագծերին զանգեր կատարելու հնարավորություն կարճ համարներով,

  • Հեռախոսային գծերի և ծառայությունների քանակը մեծացնելու կամ նվազեցնելու ճկունություն,

  • Ձեր ընկերության հեռախոսային գծերի հեշտ և արդյունավետ կառավարման և հսկողության հնարավորությունը հատուկ վեբ ինտերֆեյսի միջոցով՝ http://v-office.ucom.am (ծառայության ակտիվացում, զանգերի ձայնագրում, զանգերը տպելու առցանց հնարավորություն ցանկացած պահի),

  • Վճարել միայն օգտագործված հեռախոսային գծերի և ակտիվացված ծառայությունների համար: