CRM ՀԱՄԱԿԱՐԳ՝ ՄՇԱԿՎԱԾ ՄԱՆՐԱԾԱԽ ՎԱՃԱՌՔԻ ՀԱՄԱՐ
Ի՞նչ եք ստանում ներդնելով CRM համակարգ
- Ապրանքների, գների և զեղչերի կառավարման միասնական կենտրոն: Խանութի համար զեղչերի համակարգ՝ հաշվի առնելով նախընտրությունները, սեզոնայնությունը։ Պրոմո ակցիաների անցկացում և դրանց արդյունավետության գնահատում, գնորդների համար անհատական արտոնություններ, սեփական բոնուսային համակարգի մշակում: Այս բոլորը կարող եք ներառել մեկ միասնական ծառայությունում: CRM համակարգ մանրածախ վաճառքի, գույքագրման վերհսկման և վաճառքի կետերի համար:
- Հաճախորդների տվյալների բազա, որը հարմար է անհատների հետ աշխատելու համար: Այստեղ պահպանվում է այն ամենը, ինչ անհրաժեշտ է իմանալ Ձեր խանութի հաճախորդների, իրենց գնումների և նախընտրությունների մասին: Վերլուծելով և սեգմենտավորելով բազան՝ Դուք կարող եք արդյունավետորեն ղեկավարել՝ բարելավելով ծառայությունը և բարձրացնել հաճախորդների հավատարմությունը:
- Խանութի հաճախորդների հետ փոխգործունեության գործիք: SMS կամ էլ. Հասցեով ծանուցումներ, որոնք կազմվում են սեգմենտավորված բազայի հիման վրա: