Տուրիզմ
Զբոսաշրջությունն այսօր գլոբալ համակարգչային բիզնես է, որն ընդգրկում է աշխարհի ամենամեծ ավիաընկերությունները, հյուրանոցների ցանցերը և տուրիստականկորպորացիաները: Ժամանակակից տուրիստական արտադրանքը դառնում է ավելի ճկուն, ավելի գրավիչ և հասանելի սպառողին: Զբոսաշրջությունը Հայաստանում ամենահեռանկարային և արագ զարգացող ոլորտներից մեկն է: Արագ և բարձրորակ աճի սահմանափակումային գործոնը գրագետ տեղեկատվության ցածր մակարդակն է ու վատ հաղորդակցությունը: Այնուամենայնիվ, Հայաստանում արդեն իսկ գոյություն ունեն զբոսաշրջության ոլորտում բիզնեսի ավտոմատացման պատրաստի լուծումներ: Կառավարում, անձնակազմ և ավտոմատացում. այն ամենը, ինչը հնարավորություն կտա մի քանի քայլ առաջ անցնել մրցակիցներից։
Ավտոմատացումը պետք է ներառի հետևյալ գործառույթները.
- տուրիստական օպերատորներից ակտուալ տեղեկատվության ստացում և մշակում
- ներքին փաստաթղթաշրջանառության վարում
- փոխհարաբերությունների կառուցում տուրօպերատորների հետ
- տվյալների վերլուծություն և վիճակագրական զեկույցների ստացում