Տուրիզմի ավտոմատացում
Զբոսաշրջությունը Հայաստանում ամենահեռանկարային և արագ զարգացող ոլորտներից մեկն է: Արագ և բարձրորակ աճը բարելավելու համար բիզնեսի ավտոմատացումը լավագույն լուծումն է:
Հաճախորդների հետ փոխհամագործակցության կառուցման խնդիրը վաճառքի աճի հիմնական խնդիրներից մեկն է: Գործակալության կողմից օգտագործվող ներքին համակարգը պետք է տուրիստական գործակալությանը հնարավորություն տա պահպանել ձեռք բերված հաճախորդների տվյալների բազան և իր հաճախորդների հետ հարաբերությունների պատմությունը:
Ծրագիրը տուրիստական գործակալության ղեկավարներին հնարավություն է տալիս վարել հաճախորդների բազա CRM-ում, արագ մշակել հաճախորդների հարցումները, ընտրել և ամրագրել տուրեր, վերահսկել հաճախորդին ուղարկելու և հանգստանալու փուլերը: Իսկ ղեկավարն իր առջև տեսնում է տուրիստական ընկերության գործունեության ամբողջական պատկերը:
Ծրագիրը կոմպլեքս լուծում է բոլոր տեսակի ներգնա և արտագնա ցամաքային շրջայցեր իրականացնող ընկերությունների և առհասարակ այն բիզնեսների համար, որոնք կարիք ունեն ավտոմատացնելու իրենց գործըթացները՝ սկսած պատվերների ընդունումից, ավարտելով այդ պատվերների մշակումով և բաշխումով ըստ օրերի և մասնագետների։
Կա հնարավորություն ամսվա տարբեր օրերին գրանցել շրջայցեր, կատարել շրջայցի կլոնավորում մեկ այլ օրվա համար, տեսնել անհատական ամեն հաճախորդի կարգավիճակը և հետևել գործարքի էտապներին։