01

Մատակարարման պլան

Մոդուլը հնարավորություն է տալիս կազմել մատակարարման ծրագիր հետևյալ ցուցիչների հիման վրա.

  • ապրանքի առկայությունը պահեստում,

  • մատակարարի կողմից առաքման միջին ժամանակի հաշվառում,

  • ներքին ապրանքաշրջանառության հնարավորությունների վերլուծության արդյունք,

  • իրացվելիության ցուցիչ,

  • սեզոնայնություն,

  • վաճառքի արդյունքների վերլուծություն ըստ ապրանքանիշի և այլն: Վերջում մոդուլը տրամադրում է վաճառքների դիագրամ ըստ շուկաների, խանութների և KPI-ների:

1.1 Մատակարարման օրացույց (մոդուլ` նախագծված Սի Ար Էմ Քոնսալթինգի կողմից)

Մոդուլը, VRM-ի և մատակարարման կանխատեսումների հիման վրա, հնարավորություն է տալիս որոշել յուրաքանչյուր մատակարարից որոշակի ապրանքներ և դրանց քանակները պատվիրելու պահանջվող ժամկետը: Մոդուլը նաև ձևավորում է հերթական գնումների համար պատվերների ցուցակ, որն սկսում է համապատասխան բիզնես գործընթաց Բիտրիքս 24-ում:

02

2. Մատակարարի էջ և վերլուծություն

2.1 Մատակարարի էջ (մոդուլ` նախագծված Սի Ար Էմ Քոնսալթինգի կողմից)

Էջը մատակարարի մասին պարունակում է հետևյալ տեղեկատվությունը.

  • անուն-ազգանուն,

  • համագործակցության մեկնարկի սկիզբ,

  • առաքման միջին ժամկետները,

  • ապրանքային դիրքերի քանակ,

  • գործարքների ընդհանուր գումար,

  • գնումների միջին հաճախականություն

  • առաքումների/գնումների քանակ

  • միջին ստուգում,

  • ընթացիկ պատվերի միավոր ապրանքի միջին քանակը,

  • հերթական պատվերի միջին արժեքը,

  • գործողությունների հիման վրա կարգավիճակ/երաշխավորում: Վաճառված ապրանքի ժամանակացույց, որն ունի ֆիլտրման հնարավորություն՝ ըստ հետևյալ կատեգորիաների.

  • շրջան

  • պահեստ/խանութ

  • կատեգորիա/ենթակատեգորիա

  • ապրանք:

2.2 Առաքումներ (մոդուլ` նախագծված Սի Ար Էմ Քոնսալթինգի կողմից)

Մոդուլը յուրաքանչյուր մատակարարի համար ձևավորում է մատակարարման ձագար,ինչպես նաև գործարկում է ըստ նախնական մշակված փուլերի առաքմանը հետևելու բիզնես գործընթաց:

2.3 Գնումներ

Եթե վաճառողի հետ պայմանագիրը սահմանվում է որոշակի նվազագույն պատվերի չափով, ապա, երբ գումարը հասնում է նվազագույն պատվերի ընդհանուր բաժնի որոշակի տոկոսի, համակարգը առաջարկում է որոշակի ապրանքներ կամ այլ վաճառող ապրանքանիշերի ապրանքների գնում, ինչը հնարավորություն կտա ձևավորել անհրաժեշտ նվազագույն գումարը հաջորդ գնումների համար:

բիզնեսի ավտոմատացումը
շքեղություն չէ